Baltoji diena yra baimę sukeliantis siaubo išgyvenimo žaidimas, pirmą kartą šiame žanre žiūrimas visiškai iš pirmojo asmens perspektyvos. Tai atsiskleidžia kaip filmas. Žaidėjas tampa meilės sergančiu paaugliu, vėlai vakare įeinančiu į vietinę mokyklą, kad grąžintų savo svajonių mergaitės dienoraštį, kurį ji pametė anksčiau dieną, ir atiduotų meilės ženklą; Baltosios dienos saldainiai. Žaidėjai yra supažindinami su dviem pagrindiniais veikėjais, pasakojančiais apie vaiduoklių istorijas, viename iš daugelio persekiojamų mokyklos koridorių. Netrukus pirmoji problema, susijusi su mokyklos signalizacijos išjungimu, taps prioritetu. Šio iššūkio metu žaidimas pasisuka labai niūriu posūkiu, kai susiduri su prižiūrėtoju, žmogumi su beisbolo lazda, ir girdi jaunų ir neabejotinai baisių vaikų juoką. Baltojoje dienoje ginklų nėra, bet keli išradingi galvosūkiai mėtosi: žaidėjas išjungia signalizacijos sistemas, atidaro kombinuotus seifus ir gelbsti įstrigusius moksleivius nuo keistų pasirodymų. Sunkumo nustatymas padeda žaidėjui įsilieti į istoriją ir kiekviename žingsnyje pateikia sunkesnį iššūkį.