Pagrindinė „Watch Dogs“ žaidimo mechanika yra įsilaužimo ir stebėjimo naudojimas. Žaidimo protagonistas Aidenas Pearce'as gali panaudoti bet kurį prie miesto centrinės operacinės sistemos (ctOS) prijungtą įrenginį kaip ginklą prieš ją. Žaidimo demonstracijos metu matyti, kaip Aidenas blokuoja mobiliuosius telefonus, kad atitrauktų dėmesį, įeidamas į kosmetikos parodą, baksnodamas telefono skambutį, kad gautų informaciją apie savo taikinį, ir manipuliuodamas šviesoforais, kad sukeltų didelę spūstį, skirtą įkalinti taikinį ir jo banditus. Žaidėjas taip pat gali pasiekti ctOS informaciją apie sutiktus NPC, įskaitant informaciją apie demografinius rodiklius, sveikatą ir jų smurto tikimybę. Kovoje naudojamas slaptumo komponentų derinys kartu su priedanga paremto trečiojo asmens šaudyklės mechanika. E3 demonstracinėje versijoje taip pat buvo demonstruojamas kooperacinis žaidimas, kai dėmesys nukrypo į antrą veikėją, vadinamą „Bixxel_44“ (valdomą kito žaidėjo), po to, kai Aidenas sėkmingai nužudė savo taikinį, kuriam buvo įsakyta apsaugoti Aideną, perimant jį sugauti bandančius policininkus.