Pagrindinis „Watch Dogs“ žaidimo mechanizmas yra įsilaužimo ir stebėjimo naudojimas. Žaidimo veikėjas Aidenas Pearce'as gali naudoti bet kurį įrenginį, susietą su miesto centrine operacine sistema (ctOS), kaip ginklą prieš jį. Žaidimo demonstravimo metu Aidenas matomas trukdydamas mobiliuosius telefonus, kad atitrauktų dėmesį, kai jis įeina į kosmetinio meno parodą, bakstelėja telefono skambutį, kad gautų informaciją apie savo taikinį, ir manipuliuoja šviesoforais, kad sukeltų didelę krūvą, skirtą sugauti taikinį ir jo. banditai. Žaidėjas taip pat gali pasiekti informaciją iš ctOS apie NPC, su kuriais susiduria, įskaitant informaciją apie demografinius rodiklius, sveikatą ir jų smurto tikimybę. Combat naudojamas slaptų komponentų derinys ir trečiojo asmens šaudyklės ant viršelio mechanika. E3 demonstracijoje taip pat buvo demonstruojamas bendradarbiavimas, nes dėmesys buvo nukreiptas į antrąjį veikėją, vadinamą „Bixxel_44“ (valdomas kito žaidėjo), po to, kai Aidenas sėkmingai nužudė savo taikinį, kuriam buvo duotas nurodymas apsaugoti Aideną sulaikant policiją, bandančią sugauti jį.