Iki nemokamo pristatymo liko €50.00
  • Lietuvių
  • LAT
  • EST
  • English

UFC 4 - PlayStation 4

Prekės kodas: 1155209

Turimas kiekis: Išparduota

Gamintojas: EA
Suformuokite savo legendą EA SPORTS UFC 4. EA SPORTS UFC 4 kovotoją, kuriuo tampate, formuoja jūsų kovos stilius, pasiekimai ir asmenybė. Kurkite ir pritaikykite savo personažą naudodami vieningą progresavimo sistemą visuose režimuose. Iš nežinomo mėgėjo tapkite UFC superžvaigžde naujuoju karjeros režimu, patirkite kovinio sporto ištakas dviejose visiškai naujose aplinkose – „The Kumite“ ir „The Backyard“ – arba meskite iššūkį pasauliui naujuose „Blitz Battles“ ar internetiniuose pasaulio čempionatuose ir tapkite neginčijamu čempionu. Žaidimo eigoje sklandūs „clinch-to-smoke“ deriniai siūlo jautresnį ir autentiškesnį žaidimą stovint, o atnaujinta pašalinimo ir žemės mechanika suteikia daugiau kontrolės tose pagrindinėse kovos fazėse. Nesvarbu, kaip ir kur žaistumėte, EA SPORTS UFC 4 kiekvienos kovos centre iškelia „tu“. Žaidimo eiga ir pristatymas: su didesne smūgiavimo kontrole, „Real Player Motion Technology“, pakeliančia dviejų žaidėjų kovos mainus, naują pateikimo sistemą ir niokojantį žemės bei svarų atnaujinimą, žaidėjai pajus kiekvieną EA SPORTS UFC 4 kovos etapą. ● „Fluid Clinch“ Valdymas: UFC 4 įveda „Real Player Motion Technology“ (RPM Tech) į „klijavimo“ meną, sukurdama sklandžią patirtį, kurią lemia padėties nustatymas ir fizinį kontekstą. Naudojant šią technologiją, suspaudimas yra integruotas kaip smūgiavimo sistemos dalis, leidžianti sklandžiau ir dažniau užfiksuoti ir lūžti. ● Pašalinimo kapitalinis remontas: UFC 4 į pašalinimo žaidimą taip pat įveda RPM Tech. Su daugybe naujų panaikinimo animacijų žaidėjai pajus didesnį rezultatų spektrą, kurį lemia vartotojo valdymas ir kovotojo atributai. Nuo galios perdavimo iki švaraus išsiplėtimo iki visiškai naujų vairavimo atmušimų, kai žaidėjai aktyviai stumiasi arba ginasi bandydami numušti – kovos laimimos arba pralaimimos šiomis įspūdingomis imtynių akimirkomis. ● Naikinantis gruntas ir svaras: rasti būdų, kaip padaryti didelę žalą nuo žemės, tapo kai kurių geriausių UFC firmų ženklu. Atlikus kapitalinį žemės ir svarų remontą, UFC 4 suteikia jums daugiau galimybių valdyti nusistovėjusius scenarijus, puolėjui suteikiant daugiau įrankių nusitaikyti ir pasirinkti vietą, o gynėjui suteikiama daugiau įrankių, pvz., galvos judesių ir tinkamai suplanuotų kontra perėjimų. ● Nauja pateikimo sistema: atnaujinta sistema pateikia visiškai naują pateikimo etapo patirtį. Priklausomai nuo jūsų padėties, įsijungs vienas iš dviejų naujų mini žaidimų, sukurtų taip, kad naudotojams būtų patogiau naudotis. Be to, žaidėjai dabar turi galimybę pataikyti nuo pateikimo fazės ir daugiau būdų, kaip perkelti pateikimus, kad paspartintų pabaigą, arba panaudoti stiprius smūgius, kad nuo jų išvengtų. ● Grapple Assist: įdiegus intuityvesnę valdymo schemą, galima geriau valdyti ir suprasti žaidimą ant žemės. Pagrindiniai kairiojo mygtuko įvesties mygtukai leidžia žaidėjams akimirksniu suaktyvinti pastangas „atsikelti“, „pateikti“ arba pereiti į palankesnę „žemės ir svaro“ poziciją. ● Dinaminiai smūgiavimo įėjimai: valdymo schemos kapitalinis atnaujinimas leidžia labiau kontroliuojamą smūgiavimą, tuo pačiu suteikiant geresnę prieigą prie įvairių derinių. Naudodami naująjį mechaniką, žaidėjai gali pasirinkti: bakstelėti mygtuką, norėdami smogti greitai, arba palaikyti jį, kad atliktų lėtesnius, žalingesnius smūgius. ● Didelio poveikio momentai: kiekvienas kovotojas patenka į aštuonkampį, kad užbaigtų kovą. UFC 4 žaidėjai matys, girdės ir pajus dezorientuojantį kovą pakeičiančio smūgio poveikį arba pamatys veidą raibuliuojančius niokojančių nokautų smūgių pakartojimus, kuriais varžovas atsiduria ant drobės. ● Nauja komentatorių komanda: buvęs UFC lengvojo ir sunkiojo svorio čempionas Danielis „DC“ Cormieris į komentarų kabiną įšoka kartu su UFC transliacijos pagrindiniu Jonu Aniku, suteikdamas naują, naują komentavimo patirtį, kuri yra linksma, energinga ir informatyvi. Nauja kovos aplinka: Kovotojas yra sukurtas iš aplinkos; Nesvarbu, ar jie pastatyti gatvėse, ar gimę iš senos kovos menų disciplinos, ši nauja aplinka daro kovotoją... ir kovą. ● Užpakalinis kiemas: kai kurie žiauriausi istorijoje puolėjai prasidėjo nuo neapdorotos praeities, kuri atvėrė kelią jų profesinei ateičiai. Kieme geriau užbaigti kovą, nes čia teisėjo rezultatų suvestinė yra paskutinis dalykas, kurį kas nors nori pamatyti. ● „Kumite“: aplinka, pagerbianti seną MMA istoriją. Žmonės ateina į šią požeminę šventyklą tik dėl vienos priežasties, norėdami primesti savo kovos discipliną bet kokiems varžovams. ● UFC Apex: autentiška Dana White's Contender Series vieta Las Vegase. Šioje unikalioje vietoje užfiksuota išskirtinė aplinka, kurioje kovotojai tampa nuo „pretendentų“ iki profesionalių UFC sportininkų. ● Action Avenue: mėgėjų MMA aikštelė lauke, sukurta siekiant parodyti, kur nuolanki pradžia žengia pirmuosius žingsnius būsimos MMA šlovės link. Sukurtas kovotojas ir tuštybė: EA SPORTS UFC 4 visata yra sukurta aplink jūsų kovotoją, ir kiekvienas kovotojas yra skirtingas – nuo to, kaip jie veikia, iki asmenybės, kurią jie atneša į Aštuonkampį. Veikimo detalės, pvz., svorio klasė ir vienas iš dvylikos kovotojų archetipų, apibrėžia, kaip kovojate, o daugiau nei 1600 naujų uždirbamos įrangos dalių, daugiau nei 120 emocijų ir daugiau leidžia atskleisti savo asmenybę tai darydami.
Parašyti atsiliepimą
Rašyti
Skambinti