Pasiruoškite Titanfall. Sukurtas vieno iš Call of Duty kūrėjų ir kitų pagrindinių Call of Duty franšizės kūrėjų, „Titanfall“ yra visiškai nauja visata, jungianti mažą ir milžinišką, natūralią ir pramoninę bei žmogų prieš mašiną. „Respawn“ vizionieriai įkvėpimo sėmėsi iš savo pasiteisinusios patirties vykdant veiksmą pirmuoju asmeniu, o „Titanfall“ yra sutelkę dėmesį į tai, kad naujos kartos kelių žaidėjų žaidimuose būtų ką nors įdomaus. Greitas ateities karas: „Titanfall“ pažangus rytojaus karas suteikia jums laisvę kovoti savo kelią kaip elitiniam puolimo pilotui ir judriam, stipriai šarvuotam 24 colių ūgio titanui. „Titanfall“ permąsto pagrindinę kovą ir judėjimą, suteikdama žaidėjams galimybę keisti taktiką skrendant, atakuojant arba pabėgant priklausomai nuo situacijos. Kelių žaidėjų internetinio veiksmo ateitis: žaidimas yra visiškai kelių žaidėjų režimas, naujas patirtis, kurioje greitas internetinis veiksmas derinamas su herojiškomis akimirkomis, tradiciškai aptinkamomis kampanijos režimu. Jųdviejų susikirtimas yra didelė dalis to, kas suteikia „Titanfall“ ikonišką tapatybę. Vizionieriai, kurie apibrėžė žaidimus kartai, grįžta! 2010 m. įkurtą „Respawn Entertainment“ sudarė Vince'as Zampella ir Jasonas Westas, buvę „Infinity Ward“ įkūrėjai ir du milijardų dolerių vertės franšizės „Call of Duty“ kūrėjai. Jie remiasi savo kilme ir imasi naujo požiūrio. žaidimo dizainui ir visiškai naujos visatos su „Titanfall“ kūrimu.