„Trails of Cold Steel II“ veiksmas prasideda praėjus mėnesiui po lemiamo susidūrimo, pakeitusio visos Erebonijos tautos likimą. Grįžta greita, taktinė, ėjimais pagrįsta kova su naujai sukurta „ARCUS“ sistema, kurioje žaidėjai su malonumu prisimena visus sukurtus privalumus, taip pat naująjį „Overdrive“ režimą, naujas transporto priemones tiek sausumoje, tiek danguje, naujus sąjungininkus, naujus pavojus ir atnaujintą vilties jausmą, kai Reanas nenuilstamai stengiasi ištaisyti neteisybes, kurios privedė šalį prie chaoso. Pagrindinės savybės: Tęsinys, kuris prisimena praeitį: Išsaugoti aiškūs „Trails of Cold Steel“ duomenys, suteikiantys premijų statistiką ir papildomus daiktus, taip pat prisimenant daugybę santykių, užmegztų ankstesniu laiku, praleistu Toro karo akademijoje, kad būtų galima vesti labiau suasmenintus pokalbius visoje istorijoje. Grįžta „Link“ sistema su nauju „Overdrive“ režimu: Ryšiai su sąjungininkais ir toliau atsiperka naudojant „Combat Link“ sistemą, suteikiančią įvairių kovos privalumų, įskaitant gydymą, apsaugą ir kt., o naujasis „Overdrive“ režimas leidžia susietiems veikėjams pulti iki trijų ėjimų iš eilės, kad būtų galima naudoti naujas strategines kovos galimybes. Verbuokite sąjungininkus iš viso žemėlapio, kad pasiruoštumėte karui. Raskite ir verbuokite dešimtis kitų „Thors“ dalyvių, kurie dabar yra išsibarstę po visą šalį, kad gautų išskirtinių parduotuvių, prekių, treniruočių režimų, sistemų ir daug daugiau spalvingų dialogų, kurie yra „Trails“ serijos pagrindas. Pakilkite į žemę ir dangų naujomis transporto priemonėmis: suasmenintas dirižablis leidžia žaidėjams greitai nusileisti tiek į pažįstamas, tiek į svetimas vietas, o kelionė sausuma yra greitesnė nei bet kada anksčiau – tarp jodinėjimo arklio ar Angelicos orbalinio dviračio pritaikymo ir naudojimo.