Žaidimo tikslas: Atspėti priešininko simbolio kortą, kol jis neatspėjo jūsų Turinys: 2 žaidimo lentos 48 fip lentos simbolių kortelės 24 simbolių žaidimo kortelės Instrukcijų lapas Paruošimas: Išspauskite simbolių figūrėles ir įstumkite jas į fip lentos laikiklius. Įsitikinkite, kad simboliai yra skirtingose abiejų lentų vietose ir visi jie yra atsukti į priekį. Abu žaidėjai turi būti atsisukę vienas į kitą, o viena lenta priešais save padėtų taip, kad nė vienas priešininkas nematytų kito lentos. Pakreipkite lentą nuo savęs, kad visi rėmai būtų vertikaliai. Sumaišykite veikėjo žaidimo kortas, pasirinkite po vieną, neleisdami kitam žaidėjui matyti, o likusias kortas padėkite iš akių. Padėkite kiekvieną taškų žymeklį iki nulio ir nuspręskite, kiek raundų žaisite. Kaip žaisti: Jauniausias žaidėjas pirmiausia užduoda priešininkui klausimą apie savo kortoje esantį personažą. Į klausimą turi būti atsakyta „taip“ arba „ne“. Kai jūsų oponentas atsakys, turėtumėte apipjaustyti visus turėtojus simboliais, kurie netaikomi. Pavyzdžiui, jei priešininko paklaustumėte, ar jo veikėjo korta turi raudonus plaukus, o jis pasakytų „taip“, tuomet jūs numuštumėte visus veikėjus, kurie neturi raudonų plaukų. Paeiliui užduokite vienas kitam klausimų, kol vienas iš jūsų pasijunta pasirengęs spėti. Norėdami atspėti, turite palaukti savo eilės ir pasakyti „Manau, kad tu turi...“, o po to – veikėjo vardą, kurį, jūsų manymu, jis gali turėti. Jei jūsų spėjimas yra teisingas, jūs laimite žaidimą, bet jei klystate, jūsų priešininkas laimi. Kiekvieną kartą, kai kas nors laimi, pastumkite taškų laikytoją vienu tašku. Bendras nugalėtojas yra žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų jūsų pasirinkto raundų skaičiaus pabaigoje.