SWORDSMAN YRA ISTORIJA, FIZIKA PAGRINDAS VIDURAMŽIŲ KOVINIS ŽAIDIMAS, SUKURTAS VIRTUALIAI REALYBEI. Patirkite kovą, kur viskas yra pagrįsta fizika – nuo ginklų iki kūnų. Swordsman pasaulyje Jötunn keliauja į Žemę, bandydamas pavergti visą žmoniją. Jis užverbavo kapitonus iš viso pasaulio, suteikdamas jiems dievobaimingų ginklų, kuriais vadovautų galingoms kariuomenėms. Jis turi, regis, begalinę galią: Pragaro ugnį. Žaidime yra riteriai, vikingai, mongolai, samurajus, epinės bosų kovos ir galingi boso ginklai, zombių išgyvenimo režimas (orda), žaidėjo progresas ir pritaikymas, kalvis, šarvai ir įgūdžių meistras, padėsiantis sukurti personažą, atitinkantį jūsų žaidimo stilių ir daug daiktų, kuriuos reikia nusipirkti ir atrakinti, stengiantis sustabdyti Jötunn, kol dar ne vėlu. Kovok septyniose skirtingose teminėse aplinkose su keturiomis skirtingomis kultūromis, zombiais ir penkiais skirtingais bosais, turinčiais dešimtis ginklų, skydų ir šarvų, kuriuos reikia pritaikyti, ir devynis statistinius duomenis bei įgūdžius, kuriuos reikia atnaujinti. Naudokite telekinezę, kad priverstumėte griebti ginklus, chronokinezę manipuliuoti laiku ir įvairią statistiką, kad pagerintumėte jėgą, greitį, gyvybingumą ir kt. Daiktai, kuriuos pasirinksite turėti, dėvėti ar atnaujinti, turės įtakos žaidimo savijautai, leisdami sukurti įdomų personažą, turintį skirtingas stipriąsias ir silpnąsias puses. Atnaujinkite savo jėgos statistiką, kad galėtumėte lengviau nešiotis ginklus. Atnaujinkite savo judrumo statistiką, kad padidintumėte greitį dėvėdami sunkius šarvus. Jums nerūpi sunkūs šarvai? Užsisekite samurajų šarvų rinkinį ir visu greičiu pradėkite kelią per priešus. „Swordsman“ taip pat turi žaidimo modifikatorių. Tai leis smagiai ir įdomiai pakeisti pagrindinio žaidimo veikimą. Užkietėję priešai, nematomi priešai (plaukiojantys kardai), priešai, kurie žalą padaro tik tada, kai pataikote į pažymėtas kūno dalis ir daugelis kitų. Pravažiuokite viduramžių Žemę ir tapkite geriausiu VR kalavijuočiu.