Pillar yra mini žaidimų rinkinys, vaizduojantis skirtingus personažus su unikaliomis asmenybėmis. Kiekvieno veikėjo asmenybė visiškai išreiškiama per žaidimo mechaniką, todėl žaisdami sužinosite daugiau apie kiekvieną asmenį! Pavyzdžiui, intravertai turi apriboti savo kontaktą su kitais slaptais galvosūkiais, o ekstravertai turi dirbti kartu, kad atkurtų šviesą intymame sniego mieste. „Pillar“ sujungia mintis verčiančius galvosūkius su neverbaliniu pasakojimu, kuris išreiškia filosofines temas tik žaidimo metu.
Asmenybės:
Tolimas – intravertas berniukas, kuris mato visą gyvenimą, bet kovoja su detalėmis. Buvimas šalia kitų žmonių eikvoja jo energiją, todėl jis turės iš toli planuoti blaškymąsi, kad galėtų pereiti miestą.
Susikaupusi – intravertiška mergina, kuri mato medžius, bet ne miško. Ji gali sutelkti dėmesį į konkrečias savo aplinkos dalis, tačiau tai darydama sukuria akląsias vietas, į kurias ji turės atkreipti dėmesį ir apriboti kontaktą su kitais.
Dovanojimas – vargšė mergina, kurios vienintelis turtas yra lempa ir drabužiai ant nugaros. Ji neturi daug ką duoti, kalbant apie materialų turtą, bet jos dvasia yra labai svarbi norint atkurti šviesą mieste, kuriame pilna sulaužytų žibintų stulpų.
Pajėgus – Turtingas verslininkas, galintis suremontuoti visus miestelio žibintų stulpus, tačiau atrodo, kad jo godūs polinkiai palieka daugiau netvarkos nei buvo anksčiau.
Ištverminga – paslaptinga moteris, siekianti surinkti kuo daugiau orbų mieste. Kad ir kiek kartų jai nepavyktų, ji vis sugrįžta kažkokia nauja forma.
Atnaujinimas – Keistas žmogus, kurio vienintelis tikslas, atrodo, yra sekti Ištvermingą asmenybę. Atrodo, kad jis nori neleisti jai pasisekti, bet galbūt jo motyvai slypi daugiau nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.