Iki nemokamo pristatymo liko €50.00
  • Lietuvių
  • LAT
  • EST
  • English

Outcast – Second Contact (FR/Multi in Game) - PlayStation 4

Pristatymas per 5-10 d.

Prekės kodas: 1254568

Turimas kiekis: 5

Šią prekę pristatysime per 5-10 darbo dienų nuo apmokėto užsakymo
€1361 su PVM
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
Gamintojas: Bigben
Nebūtumėte vienas, jei sakytumėte, kad niekada negirdėjote apie „Outcast“. Tai buvo titulas, kurio tuo metu pasiilgau. Tai buvo nepaprastai pripažintas 1999 m. žaidimas, kuriame buvo naudojamas variklis, kuris tuo metu buvo laikomas revoliuciniu. Jame buvo pristatytos sudėtingiausios pasaulio sąveikos, dalelių efektai ir dirbtinis intelektas. „Outcast“ net paleisti reikalavo gana aukštos klasės sistemos, todėl tai baigėsi komercine nesėkme. Tačiau šios pažangios sistemos dabar puikiai dera su mūsų šiuolaikiniais žaidimais, todėl „Outcast“ perdarymas yra labai prasmingas, atsižvelgiant į šiuolaikinių klasikinių žaidimų leidimų populiarumą. „Outcast Second Contact“ yra visiškai naujas perdarymas, sukurtas remiantis originalo karkasu, kurio herojus atrodo kaip retrofuturistinė Nathan Drake versija. Be grafikos atnaujinimo ir kai kurių dalykų pakeitimo, kad 2017 m. gyventume geriau nei 1999 m., „Outcast Second Contact“ yra tas pats žaidimas, kuris buvo išleistas tada, suteikiantis visiškai naujai auditorijai galimybę išgyventi iš naujo – arba gyventi pirmą kartą. — titulas, kuris sulaukė didelio įvertinimo iš žaidimų leidinių. Peržiūrėkite aukščiau esančią anonsą, kad pamatytumėte abu palyginimus. Vienas iš įdomiausių dalykų, susijusių su „Outcast“, net po 20 metų, yra tai, kad kiekvienas žaidimo NPC yra unikalus. Jie turi savo istorijas, ieškojimų linijas ir netgi gyvenimus. Atsižvelgiant į paros laiką, kiekvienas NPC gyvens savo gyvenimą ir jūs jų nerasite stovinčių vienoje pasikartojančioje vietoje. Kalbėdami su bet kuriuo NPC gausite daugiau informacijos apie kalbas ir pasaulių būtybes, papildydami žaidimo leksiką ir istorijos biblioteką. Gauti visą šią informaciją svarbu, kai keliaujate per skirtingus pasaulius ir atliekate įvairias jų siūlomas užduotis. Atstumtajame visi jūsų veiksmai turės prasmę. Užduočių atlikimas viename pasaulyje paveiks dalykus kitame. Tai kažkas, ką šiuolaikiniai žaidimai turėjo jau kurį laiką, tačiau galvoti, kad jie sukūrė šią sistemą dar prieš naująjį tūkstantmetį, yra neįtikėtina. Mūšis yra pagrįstas šaudymu, o vienas iš pagrindinių dalykų, kuriuos jie atnaujino, buvo pagreitinti šaudymą šiuolaikiniame žaidime. Pradinis žaidimas buvo lėtas, atsižvelgiant į atvaizdavimo greitį ir to meto apdorojimą, todėl perdarymas buvo beveik neįmanomas. Tokie nedideli patobulinimai, kaip šis, perima klasikinį 1999 m. žaidimą ir suteikia jam ryšį su daugeliu žaidėjų, kurie galbūt net nebuvo gimę tuo metu, kai jis buvo išleistas. „Outcast Second Contact“ yra įdomus grįžimas, kurio žaidimo eiga labai primena „Dark Void“ (kodėl man kas nors primena „Dark Void“, man vis dar yra paslaptis, bet tai jau straipsnis kitam kartui). Pažangios 1999 m. pasaulio istorijos, AI ir ieškojimų sistemos 2017 m. randa vietą žaidimui, kuris gerbia savo pradinį leidimą, atnaujina grafiką ir kai kuriuos paprastus aspektus, kad geriau atitiktų šiuolaikinę žaidimų erą.
Parašyti atsiliepimą
Rašyti
Skambinti