Iki nemokamo pristatymo liko €50.00
  • Lietuvių
  • LAT
  • EST
  • English

Moto Racer Replay (Code in a Box) - Nintendo Switch

Pristatymas per 5-10 d.

Prekės kodas: 1148581

Turimas kiekis: 11

Šią prekę pristatysime per 5-10 darbo dienų nuo apmokėto užsakymo
€1634 su PVM
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
Gamintojas: Microids
Sukurtas naudojant Unreal Engine 4, „Moto Racer 4“ atgaivino pamišimą dėl laimėtos formulės, dėl kurios originalioji trilogija buvo tokia sėkminga. Didelio greičio lenktynės su galingais dviračiais kaitaliojasi su motokrosu su vikresnėmis mašinomis, kad būtų galima važiuoti baltomis pirštinėmis, kurias galima žaisti nepaisant techninių įgūdžių poreikio, o sąžiningo žaidimo taisyklės dažnai nepaisomos. „Moto Racer 4“, kurį vis dar kuria Microïds ir Artefacts Studio, prižiūrint pirminiam dizaineriui Paului Cuisset, apims ne mažiau kaip 15 vieno ir kelių žaidėjų žaidimo režimų. Be įprastų varžybų, tokių kaip „Time Trial“, „Single Race“ ir „Čempionatas“, čia yra keli pavyzdžiai, ko tikėtis: KALVO KARALIUS: kiekvienas motociklininkas startuoja tuo pačiu laiku pagal laikrodį. Kol lyderio laikas bėga, kiti lenktynininkai gauna papildomą turbiną. Pirmasis žaidėjas, kurio skaitiklis sumažėja iki nulio, laimi lenktynes. PASKUTINĖS VYRAS STOVĖJAMAS: Paskutinis žaidėjas, įveikęs kiekvieną kontrolinį tašką, pašalinamas. IŠLIEKIMAS: Lenktynės prasideda, kai laikrodis rodomas labai mažai. Žaidėjai laimi laiką įveikę kontrolinius punktus. Vieno žaidėjo režimu siekiama išgyventi tam tikrą laiką. Kelių žaidėjų režimu laimi paskutinis žaidėjas, kurio laikrodyje liko laiko.Pasviedimas: žaidėjo priešininkai pradeda lenktynes nuo galvos ir žaidėjas turi būti pirmoje vietoje konkrečiu metu.VILKO PAKUOTĖ: žaidėjas pradeda lenktynes nuo galvos ir turi išlaikyti tam tikrą laiką, kad nebūtų aplenktas.Vaiduoklių dviratis: žaidėjas pradeda lenktynes paskutinėje vietoje ir jam neleidžiama nukrypti nuo kelio ar susidurti su kiti. Jis/jis turi finišuoti nurodytoje minimalioje vietoje. AUKSINIS ŠALMAS: Varžybų metu dalyviai turi užsidirbti vieną auksinį šalmą. Norėdami tai padaryti, jie pirmiausia turi būti praėję pradinį patikrinimo tašką. Jei žaidėją, dėvintį auksinį šalmą, numuša kitas žaidėjas, jis atiduoda jį tam žaidėjui. Jei žaidėjas nukrenta nuo dviračio, jis pameta šalmą ir jis automatiškai siunčiamas į kitą kontrolės punktą. Čia yra priminimas apie pagrindines jau atskleistas „Moto Racer 4“ ypatybes: kintamos didelės spartos / motokroso lenktynės Eismas kelyje Padalyto ekrano kelių žaidėjų režimas Internetinis kelių žaidėjų režimas (2–10 žaidėjų) 60 vaizdų per sekundę Transporto priemonė ir motociklininkas pritaikymasGalimybė susidurti su oponentaisKiekvienas varžovas turi skirtingus asmenybės ir elgesio bruožus
Parašyti atsiliepimą
Rašyti
Skambinti