Plėtros jėgainė „Kojima Productions“ tęsia „METAL GEAR SOLID V patirtį“ su naujausiu skyriumi METAL GEAR SOLID V: Phantom Pain. Pradedant naują franšizės erą su pažangiausiomis „Fox Engine“ technologijomis, MGSV: The Phantom Pain žaidėjams suteiks aukščiausios klasės žaidimų patirtį, nes jiems bus pasiūlyta taktinė laisvė vykdyti atviro pasaulio misijas. Veiksmas vyksta praėjus devyneriems metams po MGSV įvykių: Ground Zeroes ir Mother Base, Snake, dar žinomas kaip Big Boss, žlugimas, pabunda iš devynerių metų komos. Žaidimo istorija atnaujinama 1984 m., kai fone vis dar yra Šaltasis karas, kuris ir toliau formuoja pasaulinę krizę. Snake'o kelionė nukelia jį į pasaulį, kuriame jį skatina keršto poreikis ir šešėlinės grupės XOF persekiojimas. Hideo Kojima, „Kojima Productions“ vadovas, ir toliau ambicingai tyrinėja brandžias temas, tokias kaip karo psichologija ir žiaurumai, atsirandantys dėl tų, kurie įsitraukia į užburtą ratą. Vienas laukiamiausių metų žaidimų su savo atviro pasaulio dizainu, fotorealistišku vaizdiniu tikslumu ir daug funkcijų turinčiu žaidimo dizainu, MGSV: The Phantom Pain paliks savo pėdsaką kaip vienas iš žaidimų industrijos bruožų dėl savo kinematografinio pasakojimo, sunkaus pasakojimo. temas ir įtraukiantį taktinį žaidimą. Pagrindinės ypatybės: Atviro pasaulio žaidimo dizainas, suteikiantis žaidėjams visišką laisvę atlikti misijas ir bendrą žaidimo eigą. „Fox Engine“ siūlo fotorealistišką grafiką, apgalvotą žaidimo dizainą ir tikrą naujos kartos žaidimų gamybos kokybę. bendras funkcionalumas ir prieiga prie žaidimoNaujas internetinis kelių žaidėjų režimas; METAL GEAR SOLID INTERNETU