Ketvirtoje populiaraus RPG serijos „Mario ir Luigi“ dalyje istorija prasideda, kai princesė Peach ir jos darbuotojai bei broliai Mario ir Luigi pakviečiami į pažintinę kelionę į paslaptingą Pijo salą, kurią taip pat paslaptingas jos savininkas pakvietė. Daktaras Snoozemore'as. Tačiau po iš pradžių svetingo pasveikinimo saloje – nors daktaro Snoozemore’o pastebimai nedalyvaujant – viskas pakrypsta į blogąją pusę, kai princesę Peach pagrobia ir į Svajonių pasaulį ištraukia naujas serialo priešas – vaiduokliškas šikšnosparnių karalius Antasma. Norėdamas persekioti šią naują priešą ir išgelbėti princesę Peach, Mario turi patekti į šį svajonių pasaulį per miegančio Luidžio sapnus, kurių smegenys, kaip paaiškėja, yra bangos ilgio su Piiljo salos gyventojais, Pi'illo Folk. Keisdami Luigi svajonių pasaulį ir realų pasaulį, Mario ir Luigi turi spręsti galvosūkius, kovoti su priešais ir netgi bendrauti su paties Luigi vaizduotės kūriniais, kad pasisektų! Santykis tarp realaus pasaulio ir svajonių pasaulio vaidina svarbų vaidmenį žaidime. Naršydami Pi'illo salos aplinkoje realiame pasaulyje, Mario ir Luigi turi vienodai sujungti, kad galėtų naudoti prekės ženklą Bros. Moves, o svajonių pasaulyje yra Dreamy Luigi galia, kuri yra labai svarbi palaikant Mario. Pavyzdžiui, Luiginary Works yra magiški būdai, kuriais žaidėjas gali bendrauti su Dream World aplinka per Luigi miegančią formą. Nesvarbu, ar tai Luigi ūsų koregavimas, ar nosies kasymas apatiniame konsolės ekrane, ši sąveika sukelia reakciją svajonių pasaulyje, paveikdama aplinką Mario naudai. Svajonių pasaulio mūšių sekose vėl išryškėja Svajingojo Luigi galia, kai Luigio minia priverčia Mario sukurti didžiulius „Luiginary Attacks“ judesius, kurie labai skiriasi nuo prekės ženklo „Bros. Attacks“ realiame pasaulyje ir kurie daro įtaką. originaliais būdais išnaudoti Nintendo 3DS arba Nintendo 3DS XL sistemų galimybes. Pavyzdžiui, viena Luiginary Attack apima Mario jojimą ant Luigis kamuolio, o žaidėjas naudoja pulto judesio valdiklius, kad naršytų kamuolio kursą ir sutriuškintų priešais gulinčius priešus. Nesvarbu, ar puola, ar kontratakuoja, ar vengia mūšyje, 3D konsolės galimybės taip pat yra labai svarbios žaidėjams, kad jie galėtų įvertinti puikiai laiku atliktus veiksmus. Laimėjus mūšį, žaidimo lygių išlyginimo mechanikas vadovaujasi klasikine RPG formule, pelnydamas patirties taškų, tobulindamas įprastas savybes, tokias kaip sveikatos taškai ir galia. Taip pat yra klasikinių franšizės atributų, pvz., „Bro Points“, reikalingų specialioms atakoms atlikti, ir STACHE, įtakojančių galimybę Mario ar Luigi įmušti kritinį smūgį mūšyje, likę šioje naujausioje „Mario & Luigi“ serijos dalyje. Be to, po ankstesnių serijos žaidimų yra ženklelių atlygio sistema, pagal kurią abu broliai žaidime gali rasti arba nusipirkti ženklelius, kuriuos galima sujungti ir uždirbti broliams naudingų apdovanojimų po tam tikrų veiksmų, pvz., „puikaus“ atakų atlikimo. mūšis. Tuo tarpu naujokams serijoje užuominų pranešimai, lengvas režimas ir lėtos atakos režimai padės žaidėjams susitvarkyti su mūšio sekomis. Atskleiskite svajingojo Luigi galią naujausiame Mario ir Luigi serijos nuotykiuose Spręskite galvosūkius, kovokite su priešais ir netgi bendraukite su paties Luigi vaizduotės kūriniais, kad pasisektų! Nauji judesiai ir atakos, kurios originaliai išnaudoja Nintendo 3DS sistemos galimybes