Iki nemokamo pristatymo liko €50.00
  • Lietuvių
  • LAT
  • EST
  • English

Klask Boardgame

Prekės kodas: 179368

Turimas kiekis: Išparduota

Gamintojas: Competo
KLASK yra toks stalo žaidimas, kokio dar nematėte – jūs būsite atsakingas už magnetus! Tai labai smagu ir labai įdomu, ir visiems – dideliems ir mažiems – tai tikrai patiks! Žaidimas yra kamuoliuko formos su dviem giliomis skylėmis, kurios veikia kaip įvarčiai kiekviename aikštės gale. Lauko viduryje trys baltos spalvos magnetinės figūrėlės tarnauja kaip „kliūtys“ – NEGALIMA jų pritraukti prie savo žaidimo elemento! Jūsų žaidimų gabalas yra juodas magnetas. Jį valdote laikydami didelį magnetą po lenta. Šis magnetas yra prijungtas prie mažo magneto, esančio ant lauko. Žaidimo tikslas yra stumti mažą raudoną rutulį aplink lauką su savo magnetu / žaidimo figūra, išmušti kamuolį pro kliūtis ir priešininką į vartų angą. Labai smagu, kai priešininką staiga uždengia baltos kliūtys arba įmetate savo žaidimo figūrą į vartus – tai gali nutikti, jei per daug užsinorėsite! Padėkite žaidimo lentą ant stalo tarp dviejų žaidėjų. Padėkite tris baltas magnetines figūras ant baltų lentos laukų. Įdėkite po dvi monetas į kiekvieną taško lizdą šalia „0“. Kiekvienas žaidėjas turi juodą magnetinį žaidimo elementą iš dviejų dalių. Trumpąją (ploną) dalį padėkite ant lentos viršaus, o ilgąją (storąją) po lenta taip, kad abi dalys „susigautų“. Padėkite kamuolį į kampinį pradžios lauką. Valdykite jį juodomis žaidimų detalėmis. Jauniausias žaidėjas pradeda žaidimą. Gaunate tašką, jei: Kamuolys baigiasi priešininko duobutėje ir lieka joje.Dvi arba visos trys baltos magnetinės figūrėlės prilimpa prie priešininko žaidimo figūrėlės.Oponentas netyčia įtraukia savo žaidimo figūrą į savo vartų skylę (KLASK) .Jei priešininkas praranda savo lošimo figūrą. Kiekvieną kartą, kai gaunate tašką, turite pastumti savo monetą vienu tašku į priekį taško lizde. Žaidėjas, kuris pirmasis pasiekia KLASK lauką, laimi žaidimą. Žaidimo metu: jei viena iš baltų magnetinių figūrėlių prilimpa prie žaidimo figūrėlės, žaidimas tęsiamas. Jei dvi baltos magnetinės figūrėlės prilimpa prie vienos lošimo figūrėlės, varžovas gauna vieną tašką.Jei kamuolys nukrenta per lentos kraštus, turite padėti kamuoliuką kampiniame starto lauke toje pusėje, iš kurios kamuolys nukrito. viena ar kelios baltos magnetinės figūrėlės nukrenta virš lentos kraštų, žaidimas tęsiasi. Kiekvieną kartą, kai žaidėjas pelno tašką, turite įdėti baltas magnetines figūrėles atgal į baltus lentos laukus, o žaidėjas, kuris neįmušė taškų. tašką, įdeda kamuolį į savo kampo pradžios lauką.
Parašyti atsiliepimą
Rašyti
Skambinti