Įvadas Tyrinėkite naują pasaulį, kai – kartu su daugeliu kitų naujakurių, samdinių ir lobių ieškotojų – įkeliate koją į atokią magijos sklindančią salą, kurioje, kaip gandai, gausu turtų ir prarastų paslapčių. Po to seka didžiulė paslapčių kupina kelionė, kai atsiduriate nuolat didėjančios įtampos viduryje tarp įsiveržusių naujakurių ir vietinių gyventojų, kuriuos saugo salos žemiškosios magijos apraiškos antgamtinių būtybių pavidalu. Daug dėmesio skirdama savo pagrindinei RPG tapatybei, „GreedFall“ seka „Spider“ patirtimi kuriant sudėtingus pasaulius, kupinus paslapčių, kuriuos reikia atrasti, mezgant gilias veikėjų sąveikas ir suteikiant žaidėjams laisvę siekti užduočių ir tikslų įvairiais būdais – per kovą ir diplomatiją. , apgaulė ar slapta. GreedFall sala yra gyvas, nuolat besivystantis pasaulis. Jūsų veiksmai, nuo, atrodytų, nereikšmingų pasirinkimų iki svarbiausių politinių sprendimų, turės įtakos ir pakeis jo eigą, taip pat santykius tarp skirtingų saloje įsitvirtinusių grupuočių. Istorija Senasis pasaulis miršta. Žemynas užterštas, perpildytas, jį kamuoja mirtina, nepagydoma liga. Jo pavargusi populiacija auga beviltiškai. Tačiau horizonte šmėsteli vilties blyksnis – buvo atrasta atoki ir paslėpta sala. Teer Fradee... žemė, nepagailėta Malichoro maro, gyvybės prieglobstis, laukinė ir žmonijos nežabota. Tai yra turtų pažadas, bet taip pat yra geriausia žmonijos viltis rasti išgydymą nuo Malichoro. Kartu su pirklių kongregacija keliaujate į Nautes laivą, plaukiantį į Teer Fradee. Jūsų pusbrolis Constantin De Sardet turi tapti vienos iš naujausių kongregacijos kolonijų New Serene gubernatoriumi. Kai laivas pagaliau prisišvartuoja prie uostamiesčio doko, pradėsite tyrinėti pažadėtąją žemę, viena vertus, sunkiai ieškodami vaistų nuo Malicho ir žaisdami rizikingą, didelio masto diplomatinį žaidimą. kitas – salą kolonizuojančios tautos ir frakcijos, ir paslaptingi vietiniai gyventojai, kurie, atrodo, yra stebuklingai susiję su savo aplinka. Visata ir meninė kryptis „GreedFall“ pasaulis ir jo vizualinis identitetas labai kilęs iš XVII amžiaus Europos: jo architektūra, kostiumai, ginklai, atmosfera – kiekvienas žaidimo elementas – įsitvirtina šiuo istorijos laikotarpiu, kuriame dominuoja tyrinėjimai, moksliniai atradimai ir klesti kultūra apskritai. Remdamasi savo pasauliu, GreedFall meninė kryptis yra labai įkvėpta ir paveikta baroko meno ir flamandų tapybos. Grandioziniai peizažai, pavaizduoti prislopintomis šiltomis spalvomis ir tamsiais atspalviais, atspindi to meto menininkų pieštus, ir pasineria į nepakartojamą, gražų pasaulį. GreedFall pasaulis nėra visiškai žemiškas. Ištirsite didžiulę salą, kuri smelkiasi magija. Jos žemės, kuriose gyvena magija valdančios vietos ir fantastiškos būtybės, slepia daugybę paslapčių ir paslapčių, kurios laukia, kol bus atrastos. „Core RPG Identity GreedFall“ yra RPG, kurio pagrindinis dėmesys skiriamas laisvei tiek personažų tobulėjimui, tiek judėjimui per pasaulį. Žaidimo pradžioje pasirenkate savo lytį ir keletą pradinių savybių, tada kuriate savo žaidimo stilių. Be klasių tobulinimo sistema leidžia paliesti įvairias šakas iš plataus įgūdžių medžio ir sukurti savo įgūdžių sinergiją. Turėdami šimtą kitų įgūdžių, galėsite pasirinkti savo patirtį. Galite progresuoti žaidime ir pasiekti užduočių įvairiais būdais – kovojant, diplomatija, apgaulė... tai, kaip pasieksite savo tikslus, priklauso tik nuo jūsų pasirinkimų ir nuo to, kaip pasirenkate ugdyti savo charakterį. Tačiau atminkite, kad GreedFall sala yra gyvas, nuolat besivystantis pasaulis! Jūsų veiksmai, nuo iš pažiūros nereikšmingų pasirinkimų iki svarbiausių politinių sprendimų, turės įtakos jo eigai ir galiausiai formuoja jūsų istoriją. Jūsų dėvima įranga, įskaitant ginklus, kovinius šarvus ir socialinei sąveikai tinkamus drabužius, taip pat gili kūrimo sistema dar labiau pagerina charakterio pritaikymą ir savybes. Įrenkite ginklus ir šarvų dalis, kurios geriausiai atitinka jūsų žaidimo stilių ir įgūdžius, tobulindami juos kurdami, kad patobulintumėte atributus, kurie geriausiai atitinka jūsų poreikius. Diplomatija GreedFall atveju situacijos ne visada išsprendžiamos išsiliejus kraujui. Jūsų protas yra toks pat svarbus, kaip ir meistriškumas naudojant ašmenis, o diplomatija dažnai panaikins kovos poreikį. GreedFall pasaulyje gyvena daugybė grupuočių, kurių kiekviena turi savo įsitikinimus, teritorijas, tikslus, sąjungininkus ir priešus. Kursite ir nutrauksite aljansus, pereidami per sudėtingą reputacijos sistemą. Kiekvienas jūsų priimtas sprendimas gali įtikti arba supykdyti šias frakcijas ir jų vadovaujančius asmenis. Jūsų gebėjimas susidoroti su diplomatiniais susitikimais ir su kuo nuspręsite padėti ar kovoti, galiausiai paveiks salos geopolitinį kraštovaizdį, sukels taikos sutartis ir šurmuliuojančias bendruomenes... arba paskelbus karą ir iš salos visiškai sunaikintas frakcijas. Lygiai taip pat jūsų sprendimai turi įtakos jūsų kompanionams ir jie atitinkamai reaguos. Tai, kaip sprendžiate jų problemas, reaguojate į jų rūpesčius ar svarstote apie jų frakcijų susivienijimą, turės įtakos jų požiūriui į jus – per daug juos nuliūdinsite ir jie gali tiesiog pasitraukti ar net nusiteikti prieš jus. Jūs netgi galite užmegzti ryšį ir užmegzti romaną. Kovoti Kai diplomatija žlunga arba tiesiog nebegalima... trauk savo ašmenis ir leiskite plienui kalbėti! GreedFall sala, kuri dažniausiai neprijaukinta, yra kupina daugybės pavojų – karingų grupuočių, baisių žvėrių ir fantastinių būtybių – su kuriais ne visada galima pagrįsti. Jūsų ginklai ir pasirinkti įgūdžiai lemia jūsų kovos būdą. Daugybė artimųjų ir nuotolinių ginklų bei magiškų galių įgalina susidurti ir kovoti su bet kokia grėsme, su kuria galite susidurti. Be klasės progresavimo sistema leidžia laisvai pasirinkti įgūdžius ir privilegijas, kurios geriausiai tinka jūsų kovos būdui, nesvarbu, ar tai būtų sunkūs šarvai ir gynyba, lėti ir sunkiai pataikiantys ginklai, magiška žala, nuotoliniai ginklai ar bet koks visų derinys. jūsų žinioje esantys įgūdžiai ir įrankiai! Jūsų kompanionai ištiesia jums naudingą ranką mūšio metu. Kiekvienas iš jų specializuojasi vaidmenyse, įskaitant gydymą, tanką, magiją ar tiesiog žalos padarymą – jūs nusprendžiate, kas kovos kartu su jumis, pasirinkdami kompanionus, kurie geriausiai papildo jūsų žaidimo stilių – arba tiesiog tuos, kurie jums labiausiai patinka kelyje!