„Romero Games“ ir „Paradox Interactive“ strateginis žaidimas „Empire of Sin“ leidžia jums atsidurti negailestingo nusikalstamo pasaulio XX a. 20-ojo dešimtmečio draudimo eros Čikagoje centre. Jūs turite stumdytis, žavėtis ir įbauginti savo kelią į krūvos viršūnę ir padaryti viską, kad ten liktų. Šis personažais varomas, noir įkvėptas žaidimas priverčia žaidėjus pasimėgauti 20-ojo dešimtmečio šurmuliavimu ir žavesiu, dirbdami užkulisiuose žiaurioje organizuoto nusikalstamumo papilėje. Savybės: Sukurkite nusikaltimų imperiją: pakelkite savo nusikalstamą imperiją nuo pat pradžių pasirinkdami norimą raketę (ar tai būtų kalbininkai, sąjungos apsauga ar kazino) ir suburkite lojalių mafiozų komandą, kad padarytumėte savo pėdsaką gatvėse. Kai tik išgarsėsite, išplėskite savo įtaką perimdami varžovų teritoriją ir įtraukite į savo repertuarą daugiau pastangų. Apsaugokite ir išplėskite teritoriją: jei kalbama apie smūgius, žinoma, hipotetiškai, o jūsų asmenybei reikia siųsti žinutę, susidurkite žiaurioje paeiliui pagrįstoje kovoje. Strategiškai įdarbinkite savo nevykusius ir sukurkite stiprią chemiją savo įguloje, kad padidintumėte kovinę žalą ir padėtumėte išlaikyti miestą. Gyvenimas, kvėpuojantis pasaulis: tyrinėkite gyvybingos XX a. XX a. Čikagos gatves ir bendraukite su daugybe gyvų, kvėpuojančių personažų, kurių kiekvienas turi savo gyvenimą, informuojantį, kaip jie reaguoja į tai, ką darote (arba nedarote). Smulkinkite, verskite, suviliokite, grasinkite arba nužudykite juos, kad pasiektumėte savo norą. Pasinaudokite savo įtaka: sudarykite ir nutraukite sąjungas, papirkkite policininkus ir prekiaukite juodojoje rinkoje, kad padidintumėte savo frakcijos reitingą ir praplėstumėte nusikaltėlių šeimą. Tačiau visada laikykite priešus arti ir įsitikinkite, kad viduje yra apgamas, o visur akys. Daugelio pergalių strategijos: nesvarbu, ar pasieksite viršūnę su smurtu, socialine įtaka ar žinomumu visame mieste, yra daug būdų, kaip tapti Čikagos karalius ar karalienė. Esant įvairioms starto sąlygoms ir nuolat besikeičiančiai ekipažo dinamikai, niekada nebus dviejų vienodų žaidimų.