1926-ieji, o muziejaus gausi egzotiškų retenybių ir okultinių artefaktų kolekcija kelia grėsmę barjerams tarp mūsų pasaulio ir vyresniųjų blogybių, slypinčių tarp dimensijų. Vartai į anapusybę pradeda atsiverti, o pro juos slenka vis stiprėjančios, bauginančios būtybės. Gyvūnus, bepročius ir jautresnių protų žmones į neviltį varo antgamtinės jėgos, kurias išlaisvina portalai. Tik saujelė tyrėjų lenktyniauja su laiku, kad surastų eldritšo simbolius, reikalingus portalams užantspauduoti amžiams. Tik jie gali sustabdyti Senovę anapus, kad ji nepatektų į Žemę ir nepaverstų žmonijos pelenais. Vyresniojo Ženklas – tai greito tempo, kooperacinis antgamtinių intrigų kauliukų žaidimas vienam–aštuoniems žaidėjams, kurį kuria Richardas Launius ir Kevinas Wilsonas, „Arkham Horror“ kūrėjai. Žaidėjai atlieka tyrėjų vaidmenis, lenktyniaujančius su laiku, kad atitolintų neišvengiamą Senojo sugrįžimą. Apsiginklavę įrankiais, sąjungininkais ir okultinėmis žiniomis, tyrėjai turi išbandyti savo sveiką protą ir ištvermę, ieškodami Vyresniųjų Ženklų – eldritšo simbolių, naudojamų Senovės užantspaudavimui ir žaidimo laimėjimui. Norėdami rasti Senojo Ženklus, tyrėjai turi sėkmingai įveikti nuotykius muziejuje ir jo apylinkėse. Jei tyrėjai nėra pakankamai greiti, atgalinio skaičiavimo mechanizmas priverčia pasirodyti Senąjį. Tada tyrėjai turi kovoti su Senuoju. Išradingas ir teminis kauliukų mechanizmas supriešina jų tyrinėjimus su monstrais ir didžiuliu sunkumu išlikti sveiko proto ir sveikos gyvensenos – visa tai per standartinę žaidimo trukmę – vieną ar dvi valandas.