EA SPORTS™ UFC® 5 yra toks tikras, koks yra. Naudojama Frostbite™ Dėl pažangių variklio atvaizdavimo galimybių jūsų mėgstamiausi naikintuvai dabar turi neprilygstamų charakterių panašumus, kurie papildo naujo lygio aplinkos tikslumą, todėl jų žygis į Aštuonkampį pasijus kaip pagrindinis PPV įvykis. Visiškai nauja „Real Impact“ sistema atgaivina kovos intensyvumą ir strategiją, nes sugeriami pjūviai ir smūgiai gali paveikti mobilumą, gynybą, ištvermę ir kt. Padaryk per daug žalos, ir gydytojas gali sustabdyti kovą. Antžeminio žaidimo mėgėjams „Seamless Submissions“ leidžia kovoti sklandžiau ir realistiškesniu nei bet kada anksčiau. O jei mėgstate grožėtis savo rankų darbu, naujieji Cinematic KO pakartojimai įamžina jūsų kovos pabaigą visa savo bauginančia šlove. UFC 5 atnaujinimai su nauju „Fight Week“ turiniu, funkcijomis ir iššūkiais kiekvieną mėnesį realaus pasaulio UFC renginiuose. Be to, „Alter Egos“ kiekvieną mėnesį siūlo naujas mėgstamų kovotojų versijas. Atneškite kitą kovos žaidimo evoliuciją į namus su UFC 5. REAL IMPACT SISTEMA Kas lemia MMA kovą? Tai statymai, technika, drama ir gryna akimirkos tikrovė. UFC 5 užfiksuoja tai autentiškesnėmis detalėmis nei bet kada anksčiau – iš naujos kartos grafikos atnaujinimų, kurie suteikia žaidimo animacijai naują gyvybę, sugadinimo sistemomis, kurios suderina kovos žaidimo brutalumą ir strategiją, žaidimo atnaujinimų, kurie padaro veiksmą dar sklandesnį ir tikroviškesnį. , ir daug daugiau. Autentiškos žalos Įpjovimai, mėlynės ir patinimas kaupiasi tiksliose vietose, atsižvelgiant į žalą, kurią padarote ir patiriate žaidimo metu, įskaitant daugiau nei 64 000 galimų veido pažeidimų derinių, kuriuos gali patirti kovotojas. Visa žala dabar atvaizduojama išsamiau nei bet kada anksčiau, paveikiant charakterio savybes tikrai tikru būdu. Įpjovus varžovo antakį, kuris srūva į akį, pablogės jų regėjimas, o toje pusėje bus daugiau žalos, nes jie nemato artėjančių smūgių. Sukirkite varžovui nosį, kad trukdytų kvėpuoti ir sulėtintumėte ištvermės atsigavimą. Atlikite per daug žemų kojų smūgių ir jūsų personažas pradės šlubuoti ir sumažės judrumas. Autentiška žala suteikia kovai visiškai naują strateginių galimybių sluoksnį. Gydytojo patikrinimai & Sustabdymai Dėl autentiškos žalos gaunami autentiški rezultatai. Jei žaidėjas patiria didelę traumą — kaip lūžusi nosis ar patinusi akis — Dabar teisėjas gali įsikišti, pristabdyti veiksmą ir paprašyti aplinkinio gydytojo apžiūrėti žalą. Jei žaidėjas nesugeba pakeisti taktikos ir apsaugoti sužeistos vietos nuo smūgio, kaip ir realiame aštuonkampyje, gydytojas gali sustabdyti kovą. Tai suteikia žaidėjams daugiau strateginių galimybių klestėti arba išgyventi. NAUJI ĮSPĖJIMAI & HITO REAKCIJOS Tai įspūdinga evoliucija. UFC 5 yra visiškai naujos animacijos, skirtos alkūnėms ant žemės ir svarų, sukimosi atakų ir keleto kitų smūgių, spyrių, kelių ir alkūnių. Be to, naujos įspūdingos animacijos imituoja sunkius smogikus, profesionalius kikboksininkus ir dar daugiau, suteikdamos jums naujų būdų stovėti ir trenktis. Be to, naujos smūginės reakcijos animacijos ir fizika užtikrina, kad pajusite švaraus ryšio poveikį. NUOTRAUKIAI PATEIKIMAI Naujieji Besiūliai pateikiami kaip atnaujintas esamų kovos sistemų plėtinys su greitesne animacija ir pašalinant mini žaidimus. Pradedantieji gali naudoti „Grapple Assist“, kad padėtų ant drobės, o veteranai turės naujų gelmių, kurias galės atrasti ir mėgautis. Nauji pateikimai siūlo sklandesnį, autentiškesnį žemės žaidimą, kuris neabejotinai džiugins griebtuvą. FROSTBITE ENGINE Pirmą kartą franšizės istorijoje Frostbite™ variklis maitina EA SPORTS UFC, atnešdamas neprilygstamus grafikos atnaujinimus konsoliniams žaidimams. Nuo dinamiško apšvietimo ir atnaujinto charakterio ištikimybės iki tikroviškos plaukų ir audinių animacijos — Frostbite padeda atgaivinti veiksmą Aštuonkampyje. CINEMATIC KO REPLAY Naujasis Cinematic KO Replay pristato reikšmingus UFC pristatymo atnaujinimus išties naujoviškai. Pasinaudoję „Frostbite“ galia, žaidėjai dabar gali iš naujo stebėti savo baigiamuosius smūgius stulbinančiai vizualiai. Užfiksuota itin sulėtintu režimu su kinematografiniais kameros kampais ir apšvietimu, kovą baigiančių kadrų poveikis atrodo autentiškesnis — ir gražus — kaip niekad anksčiau, kai kraujas skraido ir mėlyna kūnas, paversdamas jūsų niokojantį nokautą meno kūriniu. PAŽANGINIS KOVOTOJO PANAŠUMAS Dėl „Frostbite“ ir reikšmingo mūsų apšvietimo ir atvaizdavimo funkcijų atnaujinimo — įskaitant dviejų skilčių odos ir akių šešėlius, sruogų pagrindu pagamintus plaukus, atnaujintus kovotojų kūno tipus ir pramonėje pirmaujančią veido animacijos technologiją — kovotojai, kuriuos pažįstate ir mylite, niekada neatrodė autentiškiau. VIZUALINIAI EFEKTAI Viskas priklauso nuo poveikio. Patobulinta ištikimybė reiškia, kad kovotojams sugeriant smūgius rezultatai rodomi ant jų veido ir kūno autentiškai, sukeliant susiraukšlėjimą. Be to, visos naujos skysčių fizikos ir dalelių sistemos priverčia kraują ir prakaitą lašėti ir purkšti, kaip tai daroma per aštuonkampio veiksmo įkarštį. AUTENTIŠKOS APDAILOS Nuo naujai pridėtų piešinių žaidžiant neprisijungus ir internete iki realių atnaujinimų, kaip teisėjas gelbsti nukritusį naikintuvą nuo per daug žemės ir svarų; UFC 5 padaugėjo būdų, kaip gali baigtis kova, ir jų autentiškumas išaugo. NAUJAS ŽAIDIMO KINEMATIKA Įžymūs pasitraukimai, kvapą gniaužiantys nokautai ir viskas tarp jų. „Frostbite“ sukuria visiškai naujas kino akimirkas, kai dėmesys detalėms ir kovotojo ištikimybė leidžia jaustis taip, lyg būtumėte išparduoto UFC PPV arenoje. Nuo minios riaumojimo iki legendinių Bruce'o Bufferio prisistatymų – nauja žaidimo kinematografija suteikia UFC 5 visiškai naują jaudulio, autentiškumo ir panardinimo lygį.