Žaidėjai žaidime „Decrypto“ varžosi dviejose komandose, kiekviena komanda stengiasi teisingai interpretuoti komandos draugų pateiktus koduotus pranešimus ir tuo pačiu metu nulaužti kodus, kuriuos perima iš priešininkų komandos. Kiekviena komanda turi savo ekraną, kuriame į 1–4 sunumeruotas kišenes jie įdeda keturias korteles, leisdami visiems tos pačios komandos nariams matyti žodžius ant šių kortelių, tačiau paslėpdami juos nuo priešininkų komandos. Pirmajame raunde kiekviena komanda atlieka šiuos veiksmus: vienas komandos narys paima kodo kortelę, kurioje tam tikra tvarka pavaizduoti trys skaitmenys nuo 1 iki 4, pvz., 4-2-1. Tada jis pateikia užkoduotą pranešimą, kurį komandos draugai turi naudoti norėdami atspėti šį kodą. Pavyzdžiui, jei komandos keturi žodžiai yra „kiaulė“, „saldainiai“, „palapinė“ ir „sūnus“, aš galiu pasakyti „Samas-dryžuotas-rožinis“ ir tikėtis, kad mano komandos draugai teisingai susies tuos žodžius su 4-2-1. Jei jie atspėja teisingai, puiku; jei ne, gauname juodą nesėkmės ženklą. Pradedant antruoju raundu, kiekvienos komandos narys vėl turi pateikti užuominą apie savo žodžius, kad jie atitiktų sunumeruotą kodą. Jei gaunu 2-4-3, dabar galiu sakyti „čiulpis-princas-kuolo“. Kita komanda tada bando atspėti mūsų sunumeruotą kodą. Jei jie teisingi, jie gauna baltą sėkmės ženklą; jei ne, tada mano komanda turi teisingai atspėti skaičių arba gauti juodą nesėkmės ženklą. (Teisingas atspėjimas nieko neduoda, išskyrus tai, kad išvengiama nesėkmės ir priešininkų komandai suteikiama informacija apie tai, kokie galėtų būti mūsų paslėpti žodžiai.) Raundai tęsiasi tol, kol komanda surenka arba antrąjį baltąjį ženklą (laimi žaidimą), arba antrąjį juodąjį ženklą (pralaimi žaidimą). Žaidimai paprastai trunka nuo 4 iki 7 raundų. Jei nė viena komanda nelaimi po aštuonių raundų, kiekviena komanda turi bandyti atspėti kitos komandos žodžius; laimi ta komanda, kuri atspėja daugiau teisingai atspėjamų žodžių.