Žaidimo ypatybės: „RogueVania“: laipsniškas tarpusavyje sujungto pasaulio tyrinėjimas, atkuriant niekšišką žaidimą ir adrenaliną sukeliančią amžinojo mirties grėsmę. „Souls Lite“ kova: modeliais pagrįsti bosai ir pakalikai, ginklai ir burtai su unikaliu žaidimu. Susitaikykite su tuo, ką turite, ir nepamirškite suktis.Netiesinis progresas: atraskite naujus lygius su kiekviena mirtimi ir tyrinėkite neatrastas pilies dalis, kai ruošiatės neišvengiamiems viršininkams. Tyrinėjimas: slapti kambariai, paslėpti praėjimai, žavūs kraštovaizdžiai. Mirtis yra naujas atsitraukimas. Roguelike, Rogue-Lite, Roguelike-like, Rogueschmike! Kad ir kaip juos pavadintumėte, pasaulis visada gali pasinaudoti kitu! Taigi, norėtume pristatyti jūsų dėmesiui nesantuokinį „roguelike“ ir metroidvanijos vaiką RogueVANIA. Kad ir kaip būtų, užteks pardavimų, pažiūrėkime atidžiau. „MetroidVania“ iš tikrųjų kalba apie fiksuotą, rankomis sukurtą, tarpusavyje susijusį pasaulį. Žaidimas vyksta didžiulėje saloje, kuri niekada nesikeičia. Visi biomai, viršininkai ir keliai tarp jų yra nuo pat pradžių. Patekti iki jų – kita istorija... Tačiau „Dead Cells“ mirtis pakeičia tradicinį metroidvanijos grįžtamąjį mechaniką. Iš pradžių, atrodytų, nepasiekiamos vietos bus pasklidusios jūsų kelyje, tačiau šių mįslių atsakymai pasirodys tyrinėjant salą. Ar tai būtų raktas, naujas akrobatinis įgūdis ar pamirštas burtas. Atskleidus šias žinias, jos liks su jumis ir leis jums atverti naujus kelius į savo tikslą. Pavargote nuo dvokiančių kanalizacijų? Užeikite per pylimus ir įkvėpkite gryno oro! Jūsų kelią lems jūsų įgūdžiai, žaidimo stilius ir, žinoma, rastas grobis. Be to, kaip gali (ne taip) subtiliai reikšti terminas „RogueVania“, mus taip pat gana stipriai paveikė neseniai kilusi roguelitų banga. Kai nėra kontrolinių punktų, kurie išgelbėtų jus nuo nesėkmių, adrenalinas užplūsta. O kai pralaimi, pralaimi daug, todėl turite išgyventi gyvas. Užuot pasikliavę klasikine lygio dizaino ir priešo išdėstymo įsiminimo formule, procedūrinis generavimas leidžia mums apdovanoti jūsų instinktus, refleksus ir gebėjimą prisitaikyti prie besikeičiančių situacijų. Tai pasakę, žinome, kad žodžiai „procedūrinė generacija“ daugeliui žaidėjų sukelia niūrių lygių ir neįdomaus žaidimo vaizdus. Taigi mes pasirinkome hibridinį sprendimą, kuriame kiekvienas važiavimas yra kruopščiai suprojektuotų lygio „gabalų“ mišinys. Idėja yra suteikti jums kruopštaus rankų darbo pasaulio pojūtį, kartu užtikrinant, kad kiekvieną kartą patirtumėte naują patirtį. Tačiau nesitikėkite, kad tai bus pasivaikščiojimas parke. Šablonais pagrįsti monstrai ir sudėtingos bosų kovos išmokys jus pasirinkti kovas ir stiprinti jėgas. Kiekvienas ginklas turi savo unikalų pojūtį, o riedėjimas ir išsisukinėjimas taps antra prigimtimi, nes išmoksite valdyti monstrų minias, kurios užvaldys nepasiruošusius. Mes siekiame to „kieto, bet teisingo“ jausmo. Pavargote nuo smurto ir mirties? Šiek tiek tyrinėkite, pasivaikščiokite, mėgaukitės vaizdu nuo pylimų, suraskite slaptą kambarį. Thomas ir Gwen, mūsų grafikai, niekada nepraleidžia progos padaryti įspūdį savo pixelart ir suformuoti pasaulį, kurį verta tyrinėti. Galbūt netgi sužinosite šiek tiek daugiau apie šios vietos istoriją, kas žino?