Pasiruoškite mirti iš naujo:
2011 m. žaidėjai patyrė tokią žaidimų patirtį kaip niekas kitas; „Dark Souls“ žaidime praktikuojamas metodinis požiūris į didžiulius šansus nuvedė žaidėjus į laikus, primenančius senosios mokyklos žaidimus, kur sunkumai buvo sveikintinas bruožas, skirtingai nuo šiuolaikinių titulų ir jų tendencijos laikyti rankas.
Pagirtas kaip vienas iš sunkiausių šios kartos žaidimų, niekas nepralenkė jausmo, kai įveikiate sadistinius žaidimo išbandymus ir įgaunate tikro pasiekimo jausmą. „Dark Souls“ tapo didžiuliu hitu, o tie, kurie turėjo atkaklumo drąsiai pergyventi, mažochiskai norėjo daugiau.
Naujas sunkumo lygis:
Paskelbę tęsinį, „Dark Souls“ gerbėjai išreiškė didžiausią savo baimę: kad tęsinio sunkumai bus sušvelninti siekiant pritraukti naują auditoriją. Nepaisant to, „From Software“ kūrimo komanda užtikrino, kad bausmės sunkumai išliktų; veteranus ir naujokus užpuls nauji iššūkiai, papildantys patirtį – priešo dirbtinis intelektas buvo visiškai patobulintas taikant reaktyvią ir prisitaikančią taktiką, pritaikytą žaidėjo sielvartui įveikti, bosų kovose atsisakoma bet kokio nuspėjamumo jausmo, o daugeliui žmonių sukurti nauji aplinkos spąstai. varginantis sugrįžimas po mirties.
Daugelio sielos internete:
„Dark Souls II“ tęsia serijinį požiūrį į virtualią internetinę patirtį, tačiau nauji dedikuoti serveriai skiriasi nuo pirmtakų. Rimtiems PvP Dark Souls žaidėjams tai turbūt didžiausias pokytis; nebėra atsiliekančių dūrių problema.
Be to, palaikant šį pakeitimą, „Humanity“ mechanika buvo pakeista į „skatinimą“ žaisti internete – už nuolatinį žaidimą neprisijungus dabar yra baudžiama, bet lengviau pasiekti internetines funkcijas, tokias kaip žinutės palikimas, linksmybių radimas. bendradarbiavimo, šaukimo ir sandoros ypatybės.
Neatidėliotinas gražus vaizdas, neišvengiama neviltis:
Grafiškai „Dark Souls II“ pasiekia naujų aukštumų, palyginti su savo pirmtakais „Demon Souls“ ir „Dark Souls“; neskaitant naujos pažangios apšvietimo technologijos, kiekviena detalė ir tekstūra yra itin gerai realizuotos, todėl sukuriama nepaprastai įtraukianti patirtis. Priešai ir bosai atrodo dar labiau nujaučiantys, o tai suteikia puikių vaizdinių užuominų būsimiems tyrinėtojams.