Intensyvus Gabrielle Chanel charakteris ir jos skonis barokui išreiškiamas COCO. Rytietiška ir sodri simfonija, kuri lėtai atskleidžia savo kontrastingas kvapų natas. Gabrielle Chanel įvaldė priešybių sujungimo meną, kuris atveda ją prieš paprastą stilių, kuris apvertė madą aukštyn kojomis. Coco buvo Gabrielle Chanels slapyvardis ir, kaip ir ji, yra labai temperamentinga ir nuostabi šio reto rytietiško aromato asmenybe. „Coco Chanel“ gali naudoti įvairaus amžiaus moterys, tačiau didžiausia pirkėjų grupė – moterys nuo 35 metų. Coco purškimo pavidalu gali būti naudojamas tiek ant drabužių, tiek ant plikos odos. Jei norite intensyvesnio 477, siūlome visą dušo ir kūno kvapų seriją, kuri padeda sustiprinti kvapą ir išlaikyti jį visą dieną. Pastabos Chanel Coco Eau de Parfum – rytietiškas pikantiškas aromatas moterims. Viršutinės natos – kalendra, granatų žiedai, mandarinai, persikai, jazminai ir bulgarų rožė. Širdį sudaro mimozė, gvazdikėliai, apelsinų žiedai, dobilai ir rožės, o pagrindinės natos – labdanum, gintaras, sandalmedis, tonkapupės, opoponaksas, civetas ir vanilė. ChanelGabrielle Bonheur Chanel (1883 m. rugpjūčio 19 d. – 1971 m. sausio 10 d.), geriau žinoma kaip Coco, užaugo be tėvų ir vis tiek sugebėjo baigti savo gyvenimą kaip viena populiariausių dizainerių pasaulyje, kur įkūrė Chanel prekės ženklą ir namus. I 1909. Ji kovojo su tipine to meto korsetų mada ir parodė, kad visoms moterims reikia leisti vaikščioti su kelnėmis, mažais švarkeliais, dryžuotomis palaidinės ir ko tik norėjo – ir ji tai padarė stilingai, žinoma! Coco yra ypač žinomas dėl Chanel Nr. 5 477 ir suknelės, kurią turėtų turėti visos moterys, mažą juodą suknelę. Ji pradėjo vežtis 1910 m. parduotuvėje Rue Cambon 31 Paryžiuje (kur parduotuvė tebėra ir šiandien) , kaip kepurininkė, nes pastate jau buvo drabužių parduotuvė. Tai truko neilgai ir jau 1923 m. ji atidarė drabužių parduotuvę, tačiau kitu adresu. Šiuolaikinė Coco Chanel filosofija, įkvėpta vyrų kūrybos ir paprastumo persekiojimo, padarė ją labai svarbia XX a. mados istorija. Jos nepaprasta įtaka lėmė tai, kad ji buvo vienintelis žmogus savo srityje, paminėtas „Laikas 100: Svarbiausi šimtmečio žmonės“. Šiandien „Chanel“ yra didžiuliai tarptautiniai mados namai, pripažinti visame pasaulyje. yra viena iš geriausių prabangios mados verslų. Stipri Coco asmenybė ir užsispyrimas neabejotinai yra viena iš didžiosios Chanel sėkmės priežasčių. Tarp populiarių produktų rasite Chanel krepšius, batus, sukneles, kostiumus, 477 ir 466.