Chanel CHANCE yra nenuspėjamas ir nuolat juda. Jis traukia jus į fantazijos ir laimės miglą savo gėlių natomis. „Chanel“ ir „Chance“ skamba taip panašiai, kad turėtumėte pagalvoti, kad jie buvo sukurti vienas kitam. Chance yra vienintelis Chanel aromatas apvaliame flakone, priešais klasikinius Nr. 5 stačiakampius buteliukus. Jus pasitiks ypatingo gaivumo ir gėlių natų banga, kuri nenutrūksta jausmingoje, pikantiškoje kompozicijoje. Chanel Chance gali būti naudojamas visoms moterims, tačiau ypač tinka moterims, vyresnėms nei 20 metų. Notes Chanel Chance yra gaivus, gėlių ir pikantiškas aromatas. Viršutinės natos – rausvieji pipirai, citrina ir ananasai. Širdį sudaro hiacintas, jazminas ir vilkdalgis, o pagrindą sudaro gintaras, pačiulis, vetiverijos ir baltasis muskusas. Chanel Chance gali naudotis įvairaus amžiaus moterys, tačiau didžiausia pirkėjų grupė – moterys nuo 20 metų. ChanelGabrielle Bonheur Chanel (1883 m. rugpjūčio 19 d. – 1971 m. sausio 10 d.), geriau žinoma kaip Coco, užaugo be tėvų ir vis tiek sugebėjo baigti savo gyvenimą kaip viena populiariausių dizainerių pasaulyje, kur įkūrė Chanel prekės ženklą ir namus. I 1909. Ji kovojo su tipine to meto korsetų mada ir parodė, kad visoms moterims reikia leisti vaikščioti su kelnėmis, mažais švarkeliais, dryžuotomis palaidinės ir ko tik norėjo – ir ji tai padarė stilingai, žinoma! Coco yra ypač žinomas dėl Chanel Nr. 5 477 ir suknelės, kurią turėtų turėti visos moterys, mažą juodą suknelę. Ji pradėjo vežtis 1910 m. parduotuvėje Rue Cambon 31 Paryžiuje (kur parduotuvė tebėra ir šiandien) , kaip kepurininkė, nes pastate jau buvo drabužių parduotuvė. Tai truko neilgai ir jau 1923 m. ji atidarė drabužių parduotuvę, tačiau kitu adresu. Šiuolaikinė Coco Chanel filosofija, įkvėpta vyrų kūrybos ir paprastumo persekiojimo, padarė ją labai svarbia XX a. mados istorija. Jos nepaprasta įtaka lėmė tai, kad ji buvo vienintelis žmogus savo srityje, paminėtas „Laikas 100: Svarbiausi šimtmečio žmonės“. Šiandien „Chanel“ yra didžiuliai tarptautiniai mados namai, pripažinti visame pasaulyje. yra vienas iš geriausių prabangios mados verslų. Stipri Coco asmenybė ir užsispyrimas neabejotinai yra viena iš didžiosios Chanel sėkmės priežasčių. Tarp populiarių produktų rasite Chanel krepšius, batus, sukneles, kostiumus, 477 ir 466.