„Chanel Allure Homme édition Blanche“ – tai kitoks „Allure“ leidimas, pasižymintis tobulu elegancijos ir stiprios asmenybės balansu. Jame susipina sprogstamasis šilumos ir gaivumo derinys. Gaivus rytietiškas aromatas gražiame saulės bronzos spalvos flakone su kontrastuojančiu poliariškai baltu dangteliu. „ÉDITION BLANCHE“ perteikia vyrišką stilių, kuris išsiskiria originalumu. Jo charakterį sustiprina kvapų kompozicija su didele tauriųjų žaliavų koncentracija. „Chanel Allure Homme Èdition Blanche“ gali naudoti įvairaus amžiaus vyrai, tačiau didžiausią pirkėjų grupę sudaro vyrai nuo 20 iki 50 metų.
Intensyvaus aromato kvepalai, kuriuos galima naudoti ant drabužių ir nuogos odos.
Jei norite intensyvesnio kvapo, rekomenduojama naudoti šios linijos produktus, tokius kaip losjonas po skutimosi ir kitas kūno priežiūros priemones, kurios taip pat padės išlaikyti kvapą ilgiau.
Pastabos:
Jame juntamos juodųjų pipirų, rausvųjų pipirų, odos, Sicilijos citrinos, Kalabrijos bergamotės, santalmedžio, Brazilijos tonka pupelių, baltojo muskuso, Haičio vetiverijos, imbiero, vanilės, gintaro ir kedro natos.
Gabrielle Bonheur Chanel (1883 m. rugpjūčio 19 d. – 1971 m. sausio 10 d.), geriau žinoma kaip Coco, užaugo be tėvų ir vis tiek sugebėjo užbaigti savo gyvenimą kaip viena populiariausių dizainerių pasaulyje, kur 1909 m. įkūrė „Chanel“ prekės ženklą ir namą. Ji kovojo su tuo metu tipiška korsetų mada ir parodė, kad visos moterys turėtų būti leidžiamos vaikščioti su kelnėmis, mažais švarkeliais, dryžuotomis palaidinėmis ir kuo tik nori – ir, žinoma, ji tai darė stilingai! Coco ypač žinoma dėl „Chanel No. 5“ kvepalų ir suknelės, kurią turėtų turėti visos moterys – mažos juodos suknelės. Savo karjerą ji pradėjo 1910 m. parduotuvėje Paryžiuje, Rue Cambon 31 (ten, kur parduotuvė yra ir šiandien), kaip skrybėlių meistrė, nes pastate jau buvo drabužių parduotuvė. Tai truko neilgai ir jau 1923 m. ji atidarė drabužių parduotuvę, tačiau kitu adresu. Šiuolaikinė Coco Chanel filosofija, įkvėpta vyriškų kūrinių ir paprastumo siekio, pavertė ją labai svarbia asmenybe XX amžiaus mados istorijoje. Dėl nepaprastos jos įtakos ji buvo vienintelė savo srities asmenybė, paminėta leidinyje „Time 100: Svarbiausi amžiaus žmonės“. Šiandien „Chanel“ yra didžiuliai tarptautiniai mados namai, pripažinti visame pasaulyje, ir vienas geriausių prabangios mados verslų. Stipri Coco asmenybė ir užsispyrimas neabejotinai yra viena iš priežasčių, lemiančių didelę „Chanel“ sėkmę iki šiol. Tarp populiarių produktų rasite „Chanel“ rankines, batus, sukneles, kostiumus, kvepalus ir makiažą.