Chanel Allure Eau de Parfum – rytietiškas vanilės aromatas moterims. Kaip ir visi „Chanel“ kvepalai, jie sodrios sudėties. Prabangus ir elegantiškas purškalas, kuriam neįmanoma atsispirti, o įrašymas Mademoiselle Chanel yra elegancijos apibrėžimas. Kvapas ant kiekvieno žmogaus atsiskleidžia savitai, nes kiekvienas turi savo unikalią charizmą. „Allure“ padeda jums būti pastebėtam dėl stiliaus ir natūralios elegancijos. Kvapas yra nenusakomas ir visiškai nenugalimas. Allure yra pilnas, minkštas, dosnus ir gali būti naudojamas tiek drabužiams, tiek plikai odai. Juo gali naudotis įvairaus amžiaus moterys, tačiau didžiausia pirkėjų grupė – moterys nuo 30 metų. Bergamotės, mandarinai, persikai, kedras, vanilė, rožės, jazminai, bijūnai, magnolijos, apelsinų žiedai, lotosai ir vetiverijos Chanel Gabrielė Bonheur Chanel (1883 m. rugpjūčio 19 d. – 1971 m. sausio 10 d.), geriau žinoma kaip Coco, užaugo be tėvų. ir vis tiek sugebėjo baigti savo gyvenimą kaip viena populiariausių dizainerių pasaulyje, kurioje ir įkūrė „Chanel“ prekės ženklas ir namas I 1909. Ji kovojo prieš tipišką to meto korsetų madą ir parodė, kad visoms moterims reikia leisti vaikščioti su kelnėmis, mažomis striukėmis, dryžuotomis palaidinėmis ir tuo, ko tik nori – ir, žinoma, tai padarė stilingai! Coco yra ypač žinomas dėl Chanel Nr. 5 477 ir suknelės, kurią turėtų turėti visos moterys, mažą juodą suknelę. Ji pradėjo vežtis 1910 m. parduotuvėje Rue Cambon 31 Paryžiuje (kur parduotuvė tebėra ir šiandien) , kaip kepurininkė, nes pastate jau buvo drabužių parduotuvė. Tai truko neilgai ir jau 1923 m. ji atidarė drabužių parduotuvę, tačiau kitu adresu. Šiuolaikinė Coco Chanel filosofija, įkvėpta vyrų kūrybos ir paprastumo persekiojimo, padarė ją labai svarbia XX a. mados istorija. Jos nepaprasta įtaka lėmė tai, kad ji buvo vienintelis žmogus savo srityje, paminėtas „Time 100: the Most Important people of the Century“. Šiandien Chanel yra didžiuliai tarptautiniai mados namai, pripažinti visame pasaulyje. yra vienas iš geriausių prabangios mados verslų. Stipri Coco asmenybė ir užsispyrimas neabejotinai yra viena iš didžiosios Chanel sėkmės priežasčių. Tarp populiarių produktų rasite Chanel krepšius, batus, sukneles, kostiumus, 477 ir 466.