Carcassonne yra plytelių dėjimo žaidimas, kuriame žaidėjai piešia ir uždeda plytelę su pietų Prancūzijos kraštovaizdžio dalimi. Plytelėje gali būti miestas, kelias, vienuolynas, pieva ar tam tikras jų derinys, ir jis turi būti dedamas šalia jau sugrotų plytelių taip, kad miestai būtų sujungti su miestais, keliai su keliais ir pan. Padėjęs plytelę, žaidėjas gali nuspręsti pastatyti vieną iš savo meeples vienoje iš jos sričių: ant miesto kaip riteris, kelyje kaip plėšikas, ant vienuolyno kaip vienuolis arba ant žolės kaip ūkininkas. Kai ši sritis yra užpildyta, ta meeple renka taškus savo savininkui. Carcassonne žaidimo metu žaidėjai susiduria su tokiais sprendimais kaip: "Ar tikrai verta ten dėti paskutinį savo žaidėją?" arba "Ar turėčiau naudoti šią plytelę savo miestui išplėsti, ar turėčiau įdėti ją šalia savo priešininko, kad jam būtų sunku užbaigti savo projektą ir pelnyti taškus?" Kadangi žaidėjai deda tik vieną plytelę ir turi galimybę dėti vieną meeple ant jos, posūkiai vyksta greitai, net jei žaidimas yra kupinas galimybių ir galimybių. Šioje didelėje dėžutėje yra pagrindinis žaidimas, užeigos ir katedros, prekybininkai ir statybininkai