Ar gandai tiesa? Ar tai gali būti Alien žaidimas, kuris mums buvo pažadėtas? Ateivių žaidimas, kurio nusipelnėme!? Mums tereikia palaukti ir pamatyti, bet viskas pradeda skambėti gana gerai... Remiantis žaidimo ataskaitomis, „Alien: Isolation“ daugiausia dėmesio skiria slaptai mechanikai ir, skirtingai nei daugumoje „The AlienfranchiseAlien“ vaizdo žaidimų adaptacijų: „Isolation“ per visą žaidimo laiką yra keletas ateivių. žaidėjas likti nepastebėtas, kad išgyventų medžiojamas. Tai nereiškia, kad nėra šaudymo, susidursite su žmonėmis ir androidais, kad užpildytumėte FPS, tačiau tai neturėtų trukdyti žaidimo eigai. Tiesą sakant, padidinus apšvietimą ar garsą jį bus lengviau rasti. Viskas, kas sakė, kad įdomiausias žaidimo aspektas yra Alien ir tai AI, ir kaip jis suseks mūsų pagrindinį veikėją. Ir jūs, ir ateivis turėsite būdų, kaip sužlugdyti vienas kitą netiesiniame lygmenyje (skelbiama, kad yra keli išėjimo ir įėjimo taškai), tačiau kūrėjo tikslas yra priversti jus pajusti, kad AI jus seka, mokosi iš jūsų ir žaidžia su juo. tu. Jei tai nepakankamai erzina, negalėsite atsekti konkrečios užsieniečio vietos ir neturėsite jokios informacijos, jei ateivis nejuda. Be to, žaidime nebus ekrane rodomo HUD, kuris priverstų jus slopinti jūsų dėmesį, kai naudosite savo inventoriaus elementus informacijai rinkti. Kūrėjai netgi žengia taip toli, kad įvedė lauko gylio efektą, dėl kurio tuo pačiu metu neįmanoma matyti ateivio buvimo vietos ir to, kas yra priešais jus. Alien: Isolation taip pat turi kūrimo sistemą, leidžiančią žaidėjui kurti ginklus ir įrankius apsiginti. Gamybai naudojami daiktai pasirodo atsitiktinėse vietose visuose lygiuose, todėl žaidėjai verčiami tyrinėti, kad rastų juos kiekvieno žaidimo metu, o ne įsiminti jų vietas.