Intensyvus Gabrielle Chanel charakteris ir jos skonis barokui išreiškiamas COCO. Rytietiška ir sodri simfonija, kuri lėtai atskleidžia savo kontrastingas kvapų natas. Gabrielle Chanel įvaldė priešybių sujungimo meną, kuris atveda ją prieš paprastą stilių, kuris apvertė madą aukštyn kojomis. Coco buvo Gabrielle Chanels slapyvardis ir, kaip ir ji, yra labai temperamentinga ir nuostabi šio reto rytietiško aromato asmenybe. „Coco Chanel“ gali naudoti įvairaus amžiaus moterys, tačiau didžiausia pirkėjų grupė – moterys nuo 35 metų. Coco purškimo pavidalu gali būti naudojamas tiek ant drabužių, tiek ant plikos odos. Natos: kalendra, mandarinas, persikas, jazminas, bulgarų rožė, mimoza, gvazdikėliai, apelsinų žiedai, gelsvė, labdara, gintaras, sandalmedis, tonka pupelės, opoponaksas, civetas ir vanilė, Chanel Gabriele Bonheur Chanel (1883 m. rugpjūčio 19 d. – sausio 9 d. 10 d. , geriau žinomas kaip Coco, užaugo be tėvų ir vis tiek susitvarkė baigti savo gyvenimą kaip viena populiariausių dizainerių pasaulyje, kur ji įkūrė Chanel prekės ženklą ir namą I 1909. Ji kovojo su tipine to meto korsetų mada ir parodė, kad visoms moterims reikia leisti vaikščioti su kelnėmis, mažomis švarkai, dryžuotos palaidinės ir viskas, ko jie norėjo – ir ji tai padarė stilingai, žinoma! Coco yra ypač žinomas dėl Chanel Nr. 5 477 ir suknelės, kurią turėtų turėti visos moterys, mažą juodą suknelę. Ji pradėjo vežtis 1910 m. parduotuvėje Rue Cambon 31 Paryžiuje (kur parduotuvė tebėra ir šiandien) , kaip kepurininkė, nes pastate jau buvo drabužių parduotuvė. Tai truko neilgai ir jau 1923 m. ji atidarė drabužių parduotuvę, tačiau kitu adresu. Šiuolaikinė Coco Chanel filosofija, įkvėpta vyrų kūrybos ir paprastumo persekiojimo, padarė ją labai svarbia XX a. mados istorija. Jos nepaprasta įtaka lėmė tai, kad ji buvo vienintelis žmogus savo srityje, paminėtas „Laikas 100: Svarbiausi šimtmečio žmonės“. Šiandien „Chanel“ yra didžiuliai tarptautiniai mados namai, pripažinti visame pasaulyje. yra viena iš geriausių prabangios mados verslų. Stipri Coco asmenybė ir užsispyrimas neabejotinai yra viena iš didžiosios Chanel sėkmės priežasčių. Tarp populiarių produktų rasite Chanel krepšius, batus, sukneles, kostiumus, 477 ir 466.